Eerste dagen - Reisverslag uit Naxxar, Malta van Cynthia Stam - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Naxxar, Malta van Cynthia Stam - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

15 Augustus 2015 | Malta, Naxxar

Hoi lieve allemaal!

Even een korte update voor de mensen die nieuwschierig zijn☺️ GisterochtenD ben ik aangekomen in Naxxar, Malta! De vlucht is helemaal goed gegaan waren op tijd op Schiphol en lekker vlot ingecheckt. Daarna kon mijn grote avontuur gaan beginnen! Ik begon met een lekker luchtje te kopen voor mezelf en een lekkere cappuccino van de Starbucks haha. Voor Ruth had ik nog Amsterdamse koekjes meegenomen. De vlucht liep volgens het plan en ik landde om 08:20 op Malta. Daarna tijd om op mijn koffers te wachten en naar Ruth te gaan!

Na een halfuurtje waren we dan bij Ruth tenminste dat zei de taxi chauffeuse. Mooi niet dus ik was verkeerd afgezet hahaha! Gelukkig was het wel heel dichtbij dus was niet zo erg! Daar eenmaal aangekomen kreeg ik mijn kamer te zien en de huisregels uitgelegd. Een huisregel daar schoot ik al gelijk van in de stress.. Namelijk we mogen geen gebruik maken van de keuken 's avonds. Dat is natuurlijk met ,mijn afvalproces niet zo fijn! Maar dat komt ook vast goed!

'S middags had ik even m'n momentje dat alle spanningen en emoties eruit kwamen. Alles is natuurlijk erg nieuw, wennen en aangezien ik me de hele week groot heb gehouden komt dat er toch een keer uit! Even met mama gebeld en toen was ik al een stuk rustiger :)

Rond een uurtje of 4 heb ik me laten ophalen door de taxi om alvast naar Saint Julians te gaan want daar had ik 's avonds een afspraak bij mijn stage bedrijf. Ik heb even lekker een broodje gegeten even gewandeld en wat gedronken. Op zoek gegaan naar de sportschool heb daar een rondleiding gehad en zag er echt top uit! Vanaf volgende week maar aan de slag!

Toen had ik het gesprek bij The George en dat was heel leuk! Antoine kwam heel aardig over maar ook een beetje chaotisch haha. Ik ga vanaf woensdag beginnen en ga elke 6 weken iets anders doen. Zo zie ik dus de bar, restaurants, front office en waarschijnlijk ook housekeeping (supervisor) vanaf woensdag begin ik bij de poolbar. Ben echt heel erg benieuwd. Werktijden zijn deze week totaal niet verkeerd van 10:00 tot 18:00. Genoeg tijd om nog even lekker te gaan sporten dus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 2705

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 15 Juni 2016

Stage in Aruba

14 Augustus 2015 - 06 Januari 2016

Stage in Malta

Landen bezocht: