Bijna tijd om te gaan! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Cynthia Stam - WaarBenJij.nu Bijna tijd om te gaan! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Cynthia Stam - WaarBenJij.nu

Bijna tijd om te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

07 Augustus 2015 | Nederland, Gorinchem

Lieve iedereen,

Zoals de meesten van jullie weten ga ik donderdagnacht naar Schiphol en dan begint mijn grote avontuur. Ik ga voor bijna 5 maanden stage lopen in Malta! Het besef begint nu langzamerhand te komen dat ik jullie zo lang ga verlaten.. Vandaag afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetje Anne-Froukje en morgen een afscheidsetentje met al mijn andere lieve vrienden.

Natuurlijk heb ik er ook onwijs veel zin in om aan dit grote avontuur te beginnen! Ik heb natuurlijk wel eerder in het buitenland gewerkt, maar toch voelt dit anders. Ik ken het land niet, de omgeving niet, de mensen niet.. Toch best spannend! Maar ik weet zeker dat ik er een toptijd van ga maken :) Heb er in ieder geval zin in!

Ik heb eerst nog heerlijk 10 daagjes vrij voordat ik aan mijn stage begin in The George, Saint Julians. In die 10 daagjes moeten er nog wel wat dingen worden geregeld, zoals een sportschool want ja ik moet natuurlijk wel fit en in shape blijven haha! Geen zin om al die kilo's die er nu af zijn er weer aan te krijgen als ik straks weer terug ben. Ik heb zelf het doel op 10 kilo gezet om nog af te vallen, dat is 2 kilo per maand dat moet vast goed komen :)

Ik zal gaan verblijven bij een mevrouw in huis, genaamd Ruth. In dit appartement verhuurt zij 2 kamers waarvan 1 voor mij en 1 voor een meisje van school, Anne. Ik heb er veel zin in om mijn huisje te gaan bekijken en de omgeving te gaan ontdekken. Ik ga proberen om in de eerste dagen lekker een autootje te huren zodat ik het eiland alvast een beetje kan gaan verkennen. Door de vele verhalen over het eiland heb ik daar heel veel zin in en ben ik ook heel benieuwd hoe het eiland zou zijn!

6 januari hoop ik weer thuis te zijn voor ongeveer 2,5 week en dan begint mijn andere grote avontuur, namelijk de andere 5 maanden in Aruba. Ook daar heb ik al veel zin in, maar eerst deze 5 maanden even afronden!

Ik zou jullie op de hoogte houden via deze blog, en foto's zien jullie ook vanzelf voorbij komen op Facebook of Instagram!

Een hele dikke knuffel & kus,

Cynthia

  • 07 Augustus 2015 - 15:20

    Naïma :

    Zo bij deze heb ik je eerste verslag gelezen. :) Ik ben benieuwd naar al je belevenissen. Ga je dan ook volgen de aankomende tijd. En met dat afvallen gaat dat cast goed komen. Wij achterblijvers in Nederland zijn jou stok achter de deur. Wij hebben er alle vertrouwen in dat jij dat kan en verwachten dan ook gewoon dat je die -10 kilo gaat realiseren. Oh lieve schat, ik wens je heel veel succes en plezier in Malta. ❤ ik zal je wel missen in The gym! Maar zolang jij je verhalen en foto's blijft posten komt dat ook wel weer goed.
    Kussies

  • 08 Augustus 2015 - 14:01

    Cynthia:

    Lieverd,

    Dankjewel voor je lieve berichtje! Ik ga jou en de sportschool natuurlijk ook missen haha! Maar ben snel weer terug om nog ff 2,5 week te knallen en daarna weer weg haha.. :p Ik ga mn best doen om je op de hoogte te houden!

    Kussss!

  • 08 Augustus 2015 - 14:36

    Marijke:

    Hoiiiiiii liefie

    Heb met veel plezier je eerste reisverslag gelezen. Hoop dat de kamer en hospita je bevallen is !!! Leuk dat je nog de tijd hebt om alvast het eiland beter te leren kennen. Moet heel mooi daar zijn. Kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Veeeel liefs en kusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 2709

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 15 Juni 2016

Stage in Aruba

14 Augustus 2015 - 06 Januari 2016

Stage in Malta

Landen bezocht: